čtvrtek 8. ledna 2015

Co nového v novém roce

Hned ze začátku vám chci popřát hodně štěstí do nového roku a omluvit se za delší neaktivitu, ale znáte to. O Vánoce člověk putuje po návštěvách a já letos jela slavit i silvestra pryč, ale pokusím se to dohnat.
 No a jelikož si každý dává do nového roku nějaké to předsevzetí i já jedno pro svůj blog připravila. Hlavní novinkou bude, že každý měsíc bude tématický. Tedy, že na začátku představím téma a toho se budu po celý měsíc držet. Výjimkou budou výzvy The daring bakers, které neurčuji já. Tématem může být země (Irsko, USA, Makedonie) suroviny (skořice, maso,) nebo typ jídla (slané, hlavní jídla, pro diabetiky, veganské) A dále jsem si slíbila, že budu publikovat alespoň jednou týdně. Ve výsledku se tedy můžete těšit každý týden na nový recept podle tématu měsíce, nebo recenzi a jednu výzvu The daring bakers, která se publikuje vždy 27. den v měsíci.
Budu ráda, když mi budete psát nápady na téma, které by se vám na daný měsíc líbilo. Určitě je ráda zařadím.
Vkládám několik fotek mého snažení v kuchyni o svátky a v novém roce. Pro inspiraci a některé také pro navnazení, na co se můžete také těšit
Jádrové rohlíčky s karamelovou náplní
malinové cupcakes s pudinkovým krémem
sýrové preclíky

Žádné komentáře:

Okomentovat